Tak możesz złożyć reklamację na nieudane wczasy

Czytaj dalej
Fot. pixabay.com
Małgorzata Stempinska

Tak możesz złożyć reklamację na nieudane wczasy

Małgorzata Stempinska

Na złożenie reklamacji mamy aż trzy lata od powrotu z wakacji. Wyjaśniamy m.in. czego możemy żądać od biura podróży i jak oszacować swoje roszczenia.

W momencie pojawienia się nieprawidłowości w wykonaniu umowy (np. przydzielenie do pokoju o niższym standardzie,) powinniśmy niezwłocznie zawiadomić organizatora o zaistniałej sytuacji.

- Najlepiej jeżeli zachowamy dowód takiego zgłoszenia na piśmie: wyślemy maila bądź poprosimy przedstawiciela organizatora o pisemne potwierdzenie zgłoszenia nieprawidłowości - podpowiadają w Europejskim Centrum Konsumenckim.

W momencie pojawienia się nieprawidłowości w wykonaniu umowy (np. przydzielenie do pokoju o niższym standardzie,) powinniśmy niezwłocznie zawiadomić organizatora o zaistniałej sytuacji.

Pozostało jeszcze 80% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Małgorzata Stempinska

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.