Stworzyli najlepszą reklamę promującą wiedzę o zdrowej żywności

Czytaj dalej
Fot. Tesco dla Szkół
(eg)

Stworzyli najlepszą reklamę promującą wiedzę o zdrowej żywności

(eg)

Zespół Szkół w Otyniu zdobył nowoczesny sprzęt multimedialny za najlepszą reklamę społeczną promującą wiedzę o żywności.

Uczniowie stworzyli ją w ramach programu edukacyjnego Tesco dla Szkół – „Przyszłość na talerzu”. Odkodowywali zaszyfrowane wiadomości, zdobywali kolejne stopnie wtajemniczeni, a część z nich stworzyła specjalne reklamy społeczne, których celem było promowanie wiedzy o pochodzeniu żywności wśród… ludzi w XXIII wieku.

- Dzieci bardzo chętnie uczyły się czytać etykiety. Z dużym zainteresowaniem i zdziwieniem stwierdziły, że w składzie produktów, oprócz podstawowych składników jest wiele różnych dodatków z symbolami ,,E”. Nauczyły się też logicznego myślenia. Zrozumiały, że mają wybór między jedzeniem pysznym, zdrowym (czyli naturalnym), a sztucznym szkodliwym – mówi Sławomira Sworzeń-Siusta, opiekunka zwycięskiego zespołu.

(eg)

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.