Maciej Czerniak

Pracownica telefirmy została skazana, klient nie zapłaci rachunku

Pracownica telefirmy została skazana, klient nie zapłaci rachunku Fot. pixabay.com
Maciej Czerniak

Zadzwoniła do klienta, zaproponowała mu obniżenie abonamentu za telefon i sfałszowała podpis na umowie. Sąd skazał pracownicę na grzywnę. To historia pana Waldemara. Z happy endem.

Zaczęło się w czerwcu 2016 roku od telefonu, jaki pan Waldemar odebrał z firmy telekomunikacyjnej. Przedstawiono mu ofertę obniżenia abonamentu. Chętnie z niej skorzystał.

Krótko potem do mieszkańca Świecia zadzwonił konsultant tej sieci komórkowej, której klientem był wcześniej pan Waldemar. Chciał bowiem się upewnić, czy abonent naprawdę chce wypowiedzieć umowę i przejść do innego operatora.

Dopiero wtedy mężczyzna zdał sobie sprawę, że prawdopodobnie padł ofiarą oszustwa, albo po prostu został wprowadzony w błąd. Zgłosił się do policji i przedstawił mundurowym swoją historię.

Jak działali oszuści? O szczególach czytaj w dalszej części artykułu.

Pozostało jeszcze 68% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Maciej Czerniak

Zajmuję się tematyką kryminalną, policyjną, jestem autorem relacji sądowych, podejmuję tematy z kręgu dziennikarstwa śledczego. Piszę tez na tematy bieżące, dotyczące samorządu, problemów mieszkańców. Co najbardziej lubię w pracy? Zaskakujące historie, które mam przyjemność przedstawiać Czytenikom. Jak wiadomo, życie pisze najlepsze scenariusze. Nie tylko filmowe.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2023 Polska Press Sp. z o.o.