Polak chce żyć aktywnie. I nie ma oporów, by za to zapłacić

Czytaj dalej
Fot. Freeimages.com
Anna Stasiewicz-Mąka

Polak chce żyć aktywnie. I nie ma oporów, by za to zapłacić

Anna Stasiewicz-Mąka

Koniec z siedzeniem przed telewizorem? Wygląda na to, że przynajmniej u części z nas tak. - Rozrywka i to aktywna - odpowiada ponad połowa Polaków. Badanie „Ulubione aktywności sportowe i rozrywki Polaków” serwisu Prezentmarzeń pokazuje, że więcej niż połowa z nas jest zwolennikami aktywnej rozrywki. W rzeczywistości jednak dla co trzeciego Polaka ulubiona rozrywka wiąże się z aktywnością ruchową.

Dla 29 procent najważniejsze są przyjemności realizowane z rodziną, a 27 procent wprost przyznaje się do siedzenia na kanapie i marzenia o uprawianiu sportu. Do multimedialnych i interaktywnych przyjemności jako ulubionego sposobu na relaks przyznaje się z kolei 11 procent.

Rozrywkę dostarczającą relaksu wybiera co trzeci Polak, 22 procent woli kreatywne przyjemności, 17 proc. szuka doznań z adrenaliną, a 11 stawia na sport. Najpopularniejsze wśród naszych rodaków są: jazda na rowerze, bieganie i piłka nożna.
A ile jesteśmy skłonni wydać na rozrywkę? Badanie wskazuje, że z roku na rok, coraz więcej. Ponad 40 procent z zapytanych deklaruje, że jeśli jest ona nietypowa i ciekawa, będą gotowi, by z niej skorzystać poza miejscem zamieszkania. Największa grupa respondentów, bo 42 procent przyznaje, że jest skłonna wydać na rozrywkę od 100 do 300 zł miesięcznie.

Kiedy zabiegany i wiecznie zajęty Polak znajduje czas na rozrywkę? Czytaj w dalszej części artykułu.

Pozostało jeszcze 74% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Anna Stasiewicz-Mąka

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.