Nie prosili go, a i tak przyszedł na wesele. Małżonkowie na celowniku fiskusa

Czytaj dalej
Fot. Dariusz Gdesz
Agnieszka Domka-Rybka

Nie prosili go, a i tak przyszedł na wesele. Małżonkowie na celowniku fiskusa

Agnieszka Domka-Rybka

Nowożeńcy z Kielc, Krakowa i Łodzi dostali listy ze swoich urzędów skarbowych. I to nie z życzeniami na nową drogę życia, jak bym się mogło wydawać, a z pytaniami o firmy, które zarobiły na ich weselu. Małżonkowie z naszego regionu też są na celowniku fiskusa.

Kiedy i w jakiej sali odbywała się impreza? Czy była filmowana? Kto grał w zespole muzycznym? Ile trzeba było zapłacić? Czy były potwierdzenia? - oto pytania skarbówki do świeżo upieczonych małżonków.

Mogą udzielić takich informacji, ale nie muszą

W piśmie wysyłanym do nowożeńców urzędnicy odnoszą się do kodeksów karno skarbowego i postępowania karnego. Jednak nie chodzi im o młodą parę, a to element walki z szarą strefą w branży weselnej.

Kiedy i w  jakiej sali odbywała się impreza? Czy była filmowana? Kto grał w zespole muzycznym? Ile trzeba było zapłacić? Czy były potwierdzenia? - oto pytania skarbówki do świeżo upieczonych małżonków.

Więcej w dalszej części artykułu.

Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Agnieszka Domka-Rybka

Gdybym nie była tu, gdzie jestem, może prowadziłabym jakąś dużą firmę. Bo w tematyce biznesowej czuję się jak "ryba w wodzie" (i nie ma to żadnego związku z drugim członem mojego nazwiska). Większość moich artykułów dotyczy gospodarki. Choć nieraz, by się "zresetować", sięgam także po tematy społeczne. Od kilku lat prowadzę portal strefabiznesu.pomorska.pl, który jest mi bardzo bliski. Zżyłam się z nim i podglądam go nawet na urlopie - z tęsknoty.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.