Agnieszka Domka-Rybka

Nasz przelew dostał przez pomyłkę ktoś inny. Jest nadzieja

Nasz przelew dostał przez pomyłkę ktoś inny. Jest nadzieja  Fot. Dziennik Bałtycki
Agnieszka Domka-Rybka

Każdemu może zdarzyć się , że niechcący przeleje pieniądze nie na taki numer konta, jak trzeba, czego doświadczyła nasza Czytelniczka. Mamy dobrą wiadomość: teraz można je odzyskać.

Pani Bożena z Brodnicy o pomyłce dowiedziała się dzwoniąc do firmy, w której zamówiła karmę dla kotów.

Sklep nie wysłał karmy dla kotów, bo nie dostał zapłaty

- Zwykle przychodziła dwa, trzy dni po złożeniu zamówienia, ale tym razem czekałam ponad tydzień i nic. Postanowiłam więc sprawdzić, dlaczego nie mogę doczekać się przesyłki.

W jaki sposób można odzyskać pieniądze z nieprawidłowo wykonanego przelewu? Czytaj w dalszej części artykułu.

Pozostało jeszcze 82% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Agnieszka Domka-Rybka

Gdybym nie była tu, gdzie jestem, może prowadziłabym jakąś dużą firmę. Bo w tematyce biznesowej czuję się jak "ryba w wodzie" (i nie ma to żadnego związku z drugim członem mojego nazwiska). Większość moich artykułów dotyczy gospodarki. Choć nieraz, by się "zresetować", sięgam także po tematy społeczne. Od kilku lat prowadzę portal strefabiznesu.pomorska.pl, który jest mi bardzo bliski. Zżyłam się z nim i podglądam go nawet na urlopie - z tęsknoty.

W związku z ciszą wyborczą komentarze zostały wyłączone, zapraszamy z powrotem w niedzielę wieczorem.

plus.pomorska.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.