Międzyrzecz. Irytacja pacjentów ,,Provity’’ sięga zenitu, kiedy w telefonie słyszą ,,jesteś 18 w kolejce’’. I czekają. Czasami bezowocnie

Czytaj dalej
Fot. Dariusz Dutkiewicz
Dariusz Dutkiewicz

Międzyrzecz. Irytacja pacjentów ,,Provity’’ sięga zenitu, kiedy w telefonie słyszą ,,jesteś 18 w kolejce’’. I czekają. Czasami bezowocnie

Dariusz Dutkiewicz

W największej w gminie przychodni zarejestrowanych jest ponad 10 tysięcy dorosłych pacjentów. I wszyscy, w razie potrzeby liczą na szybki kontakt ze swoją przychodnią. Problem, i to duży, powstaje wtedy, gdy trzeba się zarejestrować do lekarza czy zgłosić swą chęć zaszczepienia się. Niestety, telefonicznie, trwa to czasami nawet kilkadziesiąt minut, a bywa, że się w ogóle nie udaje.

Do ,,GL’’ zadzwoniła pani Ewa. Ma ponad 80 lat. Jest samotna i raczej nie może liczyć na pomoc znajomych. – Już wcześniej były problemy, kiedy chciałam się zarejestrować telefoniczne do lekarza w ,,Provicie’’ – mówi starsza pani. – Teraz jednak, kiedy doszły do obowiązków przychodni szczepienia, to po prostu absolutnie nie można się dodzwonić.

Pozostało jeszcze 68% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Dariusz Dutkiewicz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.