Miasta mają być dla pieszych. A dla samochodów obwodnice
Dlaczego lepiej budować małe ronda i jednopasmowe drogi w centrum miast? Jak to możliwe że przejazd drogą szybkiego ruchu trwa dłużej niż taką, z ograniczeniem do 30 km na godz. i dlaczego musimy projektować miasta z myślą o seniorach? Wczoraj w Bydgoszczy trwała konferencja „Wyzwania dla współczesnych miast”.
Wydarzenie „Wszyscy jesteśmy pieszymi” zostało zorganizowane przez stowarzyszenie Społeczny Rzecznik Pieszych w Bydgoszczy już po raz piąty. Architekci i urbaniści zastanawiali się wczoraj w ratuszu, jakie wyzwania stoją przez współczesnymi miastami. Jednym z nich jest zmiana mentalności mieszkańców.
Architekci i urbaniści zastanawiali się w bydgoskim ratuszu, jakie wyzwania stoją przez współczesnymi miastami. Jednym z nich jest zmiana mentalności mieszkańców.
Do jakich wniosków doszli? Czytaj więcej w pełnej wersji artykułu.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień