
- Straciłem wspólnie z bratem blisko 8 tysięcy złotych w transakcjach w kantorze Fritz Exchange - mówi pan Michał z Torunia, jeden z poszkodowanych.
Polacy coraz częściej wymieniają waluty w internecie, poszukując tym samym alternatywy dla drogich kantorów stacjonarnych czy niekorzystnych kursów wymiany w bankach. Niestety, w przypadku pana Michała z Torunia okazało się to początkiem problemówm.
Brak przelewów
- Pobieraliśmy wspólnie z bratem pieniądze z konta złotówkowego, a następnie wirtualnie wymienialiśmy jena franki lub dolary w kantorze internetowym Fritz Exchange - mówi poszkodowany, który pragnie zachować anonimowość.
Pan Michał potwierdza informacje o tym, że kantor internetowy funkcjonował dość długo na polskim rynku i dotychczas nie było z nim żadnych problemów. Dopiero w sierpniu ruszyła lawina skarg osób, które wskazywały na niewłaściwe funkcjonowanie kantoru, a w konsekwencji na niedocieranie przelewów pieniężnych na konta docelowych banków.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień