
- Z naszym ubezpieczeniem nawet śmierć nie jest straszna - przekonuje Compensa w spersonalizowanych filmach. Psycholog: - To może wywołać traumę.
Lekka kreskówka z kostuchą w roli głównej trwa ponad minutę. Compensa wysłała filmik do swoich klientów. Spersonalizowała go, więc zaczyna się od słów: „Drogi Marku, Drogi Jacku czy Droga Agnieszko”. Dalej lektor przekonuje do zakupu ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków. Filmik kończy się słowami, że z ubezpieczeniem Compensy nawet śmierć nie jest straszna.
„To taka forma wyrazu”
Film otrzymał m.in. pan Marek, nasz pracownik. - Nie znając mojej sytuacji, nie wiedząc niczego o tym, czy ostatnio nie straciłem kogoś bliskiego, nie wiedząc niczego o moich poglądach na śmierć Compensa przysyła mi niby-spersonalizowany filmik przedstawiający śmierć jako równiachę i jeszcze stara się przekonać, że z ich ubezpieczeniem „nawet śmierć nie jest straszna”. Jak można być tak nieczułym i aroganckim? Jeżeli kogoś bawi ta konwencja, niech na własne ryzyko ogląda filmik na youtube, ale żeby rozsyłać je na prywatne maile? Brak taktu, brak kindersztuby, brak ogłady! Ten filmik traktuję jako naruszenie mojej prywatności - mówi pan Marek.
Co na to przedstawiciel Compensy i Maria Szuster, psycholog z Ośrodka Edukacji i Psychoterapii „Ego” w Bydgoszczy? O tym w dalszej części artykułu.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień