![Mieszkanka Bydgoszczy czuła się wprowadzona w błąd przez przedstawiciela firmy Enea. Teraz może zerwać umowę bez ponoszenia dodatkowych kosztów](https://d-pt.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/bc/d9/606dc674d0c5e_o,size,1088x550,opt,w,q,71,h,b37bf2.jpg)
Pani Elżbieta dostawała rachunki wyższe o 60 zł w postaci "opłaty handlowej". Twierdziła, że nikt nie poinformował jej o tym naliczaniu. UOKiK wszczął postępowanie sprawdzające w sprawie "Pewnej Ceny".
- Pod koniec marca wszczęliśmy postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzimy warunki oferty "Pewna cena" i przekazywane klientom informacje o opłacie handlowej. Postępowanie jest na wczesnym etapie - mówi Agnieszka Majchrzak z departamentu komunikacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Historię klientki, która podpisała umowę z Eneą S.A. na dostarczenie energii elektrycznej w ramach tej właśnie taryfy, opisywaliśmy na początku roku. Niedawno dystrybutor energii odpowiedział na jej żądanie rozwiązania umowy.
Interweniowaliśmy w związku z zastrzeżeniami klientki, co do uczciwego przedstawienia jej oferty przez konsultanta Enei. Sprawa ma dalszy ciąg. Czytajcie więcej!
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień