Daniel Klusek

Jeśli posiłek nie smakuje, możemy wnieść reklamację

Niezadowoleni klienci restauracji mogą wnosić reklamacje Fot. Archiwum Niezadowoleni klienci restauracji mogą wnosić reklamacje
Daniel Klusek

Nasza czytelniczka poszła z siostrą na obiad w Słupsku. Twierdzi, że pizza była zimna, a ziemniaki w innym daniu przegotowane i przesolone.

Pani Jadwiga z powiatu słupskiego w niedzielę wybrała się z siostrą do jednego ze słupskich lokali gastronomicznych.
- Zamówiłyśmy pizzę i gril­lowane mięso z frytkami - mó­wi kobieta. - Poprosiłam, żeby oba dania podać nam jednocześnie. Po niemal 40 minutach kelner przyniósł obiad. Siostra zamiast frytek dostała ziemniaki.

Pozostało jeszcze 82% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Daniel Klusek

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.