Grzegorz Kaczmarek: - Otwórzmy drugą połowę bramy w herbie Bydgoszczy

Czytaj dalej
Fot. Tomasz Czachorowski
Roman Laudański

Grzegorz Kaczmarek: - Otwórzmy drugą połowę bramy w herbie Bydgoszczy

Roman Laudański

Ostatnio wszyscy mówią o marce Bydgoszczy. Czuć, że zbliżają się wybory. - Otwórzmy drugą połowę bramy w herbie Bydgoszczy - mówi dr Grzegorz Kaczmarek.

- Ostatnio wszyscy mówią o marce Bydgoszczy. Czuć, że zbliżają się wybory samorządowe.
- Pewnie to jeden z powodów, dla których więcej mówimy o mieście, zwłaszcza lokalni politycy i ludzie aktywni w przestrzeni publicznej. O wizerunku i marce Bydgoszczy mówimy od lat, bo miasto od dawna usiłuje je określić. Panuje przekonanie, że jesteśmy miastem, które się rozwija i pięknieje, ale wciąż nie ma swojej wyrazistej twarzy, jednoznacznego skojarzenia, jak w przypadku innych dużych miast.

  • Co mogłoby być miejską marką Bydgoszczy?
  • Jak ją wykreować?
  • Moim autorskim pomysłem jest otwarcie drugiej połowy bramy w herbie Bydgoszczy. Można dokonać tego odpowiednią uchwałą rady miasta. I choć może się to wydać „szalone” i demonstracyjne, to dla ideowego i marketingowego (pijarowego) efektu byłoby posunięciem znakomitym.

Zapraszamy do czytania pełnej rozmowy z dr. Grzegorzem Kaczmarkiem w plus.pomorska.pl

Pozostało jeszcze 94% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Roman Laudański

Nieustającą radością w pracy dziennikarskiej są spotkania z drugim człowiekiem i ciekawość świata, za którym coraz trudniej nam nadążyć. A o interesujących i intrygujących sprawach opowiadają mieszkańcy najmniejszych wsi i największych miast - słowem Czytelnicy "Gazety Pomorskiej"

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2022 Polska Press Sp. z o.o.