Redakcja

FAQ najczęściej zadawane pytania na temat pomorska.pl

Redakcja

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie, napisz do nas na adres plus@pomorska.pl

W pomorska pojawiły się komunikaty „korzystasz z ograniczonego, bezpłatnego dostępu do serwisu”. O co chodzi?
Wprowadziliśmy płatność za treści w serwisie. Każdy czytelnik otrzymuje jednak bezpłatny, ograniczony dostęp do części artykułów. Po jego wygaśnięciu, pojawia się tzw. zasłona płatności informująca, że przekroczono limit darmowego dostępu.

Przy zasłonach płatności zobaczyłem/am nowy adres plus.pomorska.pl. Co to jest?
Serwis plus.pomorska.pl jest nowoczesnym serwisem regionalnym, oferującym treści najwyższej jakości. Należy do rodziny Gazety Pomorskiej i serwisu pomorska.pl. W serwisie plus.pomorska.pl czytelnik znajdzie nie tylko artykuły z pomorska.pl, ale ekskluzywne materiały, których nie znajdzie nigdzie indziej, z papierowego wydania Gazety Pomorskiej wzbogacone dodatkowo o galerie zdjęć i wideo i treści interaktywne.

Jakie artykuły znajdę w serwisie plus.pomorska.pl?
W serwisie plus.pomorska.pl publikowana jest część treści z dziennika papierowego, często wzbogacone o dodatkowe elementy multimedialne: duże galerie zdjęć, wideo, raporty, mapy, infografiki i wiele więcej. Treści z wydania papierowego udostępniane są w serwisie dzień wcześniej niż w kiosku. Dokładne odwzorowanie gazety znajduje się wyłącznie w postaci e-wydań w ofercie premium.

Dodatkowo w serwisie plus.pomorska.pl redakcja tworzy specjalne, nowe materiały z wybranych kategorii, specjalnie na potrzeby serwisu plus.

Dlaczego nie mogę przeczytać artykułu w serwisie plus.pomorska.pl?
Większość artykułów w serwisie plus.pomorska.pl jest płatna. Oznacza to, że należy uzyskać dostęp, aby móc je przeczytać. Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz pod adresem: plus@pomorska.pl.

Czy wszystkie artykuły w serwisie plus.pomorska.pl są płatne?
Nie. Redakcja decyduje, które materiały w serwisie plus.pomorska.pl są płatne, a które bezpłatne.
Ustala to według własnego uznania, kierując się motywami takimi jak: ważność tematu dla dobra publicznego, potrzeba informacji o wydarzeniu, zaangażowanie w proces twórczy, zaprezentowanie możliwości serwisu, itp.

Nie mam pewności, czy będę zadowolony/a z korzystania z serwisu. Czy mogę go najpierw przetestować?
Materiały w serwisach docelowo są zamknięte. W serwisie pomorska.pl każdy użytkownik może w ciągu miesiąca wykorzystać określoną liczbę darmowych artykułów, za które nie musi płacić. Po wykorzystaniu limitu wyświetli mu się zasłona płatności, informująca o konieczności wykupienia abonamentu.

Czytelnik ma możliwość wypróbowania dostępu kupując najtańszy, tygodniowy abonament.

W serwisie plus.pomorska.pl niektóre artykuły mogą być dostępne dla wszystkich, dzięki czemu użytkownicy mogą zapoznać się z ich zawartością. O tym, które artykuły będą zamknięte, a które otwarte decyduje redakcja serwisu. Aby mieć pełny dostęp do serwisu, należy uzyskać dostęp dzięki prenumeracie cyfrowej.

Czym jest prenumerata cyfrowa?
Prenumerata cyfrowa to nieograniczony dostęp, umożliwiający swobodne korzystanie z serwisów (uwzględnionych w ramach prenumeraty) na wybrany okres.

Jakie są rodzaje dostępów?
Wszystkie, aktualnie dostępne rodzaje dostępów i pakietów znajdują się na stronie z ofertą - przejdź do oferty.

Ile kosztuje dostęp do serwisu plus.pomorska.pl?
Decydując się na prenumeratę cyfrową, czytelnik otrzymuje jednocześnie dostęp do plus.pomorska.pl, pomorska.pl i EkstraMagazyn.pl. Dostęp można uzyskać na wybrany okres, dokładny cennik znajduje się na stronie z ofertą - przejdź do oferty.

Co otrzymam w ramach abonamentu?
Materiały w serwisach docelowo są zamknięte. W serwisie pomorska.pl każdy użytkownik może w ciągu miesiąca wykorzystać określoną liczbę darmowych artykułów, za które nie musi płacić. Po wykorzystaniu limitu wyświetli mu się zasłona płatności, informująca o konieczności wykupienia abonamentu.

W ramach abonamentu użytkownik otrzyma czasowy dostęp do serwisówpomorska.pl i plus.pomorska.pl. Użytkownicy, którzy skorzystają z oferty premium otrzymują również dostęp do e-wydania drukowanej gazety, które pojawia się w te same dni, w które gazeta ukazuje się kiosku.

Czy mogę korzystać z prenumeraty cyfrowej na innych urządzeniach?
Niezależnie od urządzenia (komputer, laptop, tablet, smartfon), z którego dokonałeś/dokonałaś zakupu prenumeraty cyfrowej, dostęp do serwisów w ramach prenumeraty masz na wszystkich urządzeniach. Aby uzyskać dostęp do zamkniętej treści należy się zalogować do serwisu korzystając z tych samych danych.

Zdecydowałem/am się wykupić dostęp. Mam jednak problemy z płatnością. Z kim się kontaktować?
W przypadku problemów z płatnością, należy napisać na adres: plus@pomorska.pl.

Chcę skontaktować się z redakcją. Gdzie znajdę dane kontaktowe?
Aby skontaktować się z redakcją, należy zadzwonić pod numer: 52 32 63 164 lub napisać na adres: gp.redakcja@pomorska.pl.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.