Czy Bydgoszcz jest warta polecenia? Smutne wyniki badania

Czytaj dalej
Fot. Tadeusz Pawłowski
Sławomir Bobbe

Czy Bydgoszcz jest warta polecenia? Smutne wyniki badania

Sławomir Bobbe

Bydgoszcz zdobyła tytuł Premium Brand, ale powodów do zadowolenia z badania reputacji miast mogłoby być więcej. Czy naprawdę poleca nasze miasto tylko 2 procent odwiedzających?

- W języku potocznym mówi się o czyjejś „dobrej” lub „złej reputacji”, co odzwierciedla stosunek do danej osoby. Z reputacją mamy również do czynienia w odniesieniu do miast, które budzą konkretne skojarzenia. W badaniu reputacji marki Premium Brand 2019 respondenci oceniali miasta biorąc pod uwagę wspomniane skojarzenia, takie jak poziom zaufania do danego miasta, możliwość polecenia go znajomym, towarzyszącą mu atmosferę medialną, zaangażowanie społeczne oraz warunki pracy w danym mieście - pisze organizator badania, Fundacja na rzecz reputacji marki Premium Brand.

Jak wypadła w tym swoistym plebiscycie Bydgoszcz?

Przeczytaj dalszą część artykułu.

Pozostało jeszcze 80% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Sławomir Bobbe

"Demokracja to rządy brutali temperowane przez dziennikarzy" - mówił Ralph Waldo Emerson, dlatego najbardziej interesują mnie tematy polityczne i samorządowe. Jestem Bydgoszczaninem i pasjonują mnie wszystkie wydarzenia związane z moim miastem. Przygotowuję materiały z zakresu biznesu, ekonomii, przedsiębiorczości, rynku pracy, gospodarki komunalnej, ekologii i ochrony środowiska. Współpracuję także z wydawcami serwisów centralnych - regiodom.pl i regiopraca.pl

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.pomorska.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.